14
36

03

1403 مرداد 06

2024 Jul 27

راهنمای استفاده از خدمات مشاوره
راهنمای مشاوره آنلاین

 

مــانا بــورس  : متخصصان ، تحلیلگران و کارشناسان خبره حوزه های مالی

سروران ارجمند از حضور شما در سایت مــانا بــورس تقدیر و تشکر به عمل میآید و بسیار مفتخریم .امیدواریم در نگداری و جریان سرمایه گذاری شما موثر باشیم . همانگونه که بارها گفته ایم مــانابــورس  همراه همیشگی شماست .

خواهشمند است قبل از هرگونه استفاده از خدمات مشاوره تمامی بخش های سایت را مطالعه بفرمایید و در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد از طریق ایکون پشتیپانی در پایین صفحه سایت برای ما پیام ارسال نمایید .

سامانه مــانا بــورس در جهت ارائه تحلیل های کارآمد و معتبر راه اندازی شده است .

نحوه استفاده از خدمات کلی سامانه مــانا بــورس:

 

 گام اول : ورود به سایت مــانا بــورس و ثبت نام

  • در یکی از مرورگر های خود " manabourse.com   "را جستجو کنید و در نوار منو بالا سمت راست از طریق ورود / ثبت نام ، یک حساب کاربری ایجاد کنید
  • ورود به صفحه مورد نظر خود

با جستجو در سایت و بازدید از بخش های مختلف سایت میتوانید بخش مورد نظر خود را پیدا کنید ، همچنین  با استفاده از جستجوی بالای صفحه با وارد کردن نام مشاور و یا به عنوان مثال " بورس کالا " مشاورین آن حوزه برای شما نمایش داده میشود .

گام دوم : انتخاب مشاور

با ورود به هر صفحه ای میتوانید مشاوران فعال در آن حوزه را مشاهده کنید ، توجه داشته باشید امکانی تعبیه شده است که شما مشاورانی که آنلاین یا آفلاین هستند را شناسایی کنید و با آنها تماس بگیرید . در صورت آنلاین نبودن مشاور مورد نظر خود میتوانید از >  لیست مشاورین   > جدول زمانی پاسخگویی  مشاور در آن ساعت ها مشاهده فرمایید و یا از طریق فشردن دکمه آنلاین شد خبرم کن ، به محض آنلاین شدن مشاور مطلع خواهید شد .

لیست مشاوران  :

در لیست مشاوران چند آیتم قرار داده شده است که به توضیح مختصر هر یک از موارد میپردازیم :

  1. آنلاین و آفلاین بودن مشاور ( در صورت آنلاین بودن مشاور سبز رنگ خواهد بود ، و در صورت آفلاین بودن قرمز )

*گزینه " آنلاین شد خبرم کن " زمانی فعال میشود که مشاور آفلاین باشد و با انتخاب این گزینه  به صورت اتوماتیک به محض آنلاین شدن مشاور ، شما مطلع خواهید شد .

روش ارتباط با مشاور

دو روش برای ارتباط با مشاور وجود دارد

۱- مشاور آنلاین :

با انتخاب این گزینه میتوانید به صورت آنلاین با مشاور در ارتباط باشید . همچنین میتوانید تعداد تماس هایی که مشاور داشته را مشاهده کنید .

* شماره تماس ها و اطلاعات شخصی برای مشاور و مشتری محفوظ است و هیچکدام به اطلاعات یکدیگر دسترسی نداشته و فقط از طریق ارتباط اینترنتی امکان تماس فراهم میشود .

۲-درخواست قرارداد :

پس از پایان تماس آنلاین در صورت ادامه همکاری با مشاور و یا نیاز به پیگیری و انجام ادامه کار توسط مشاور باید از گزینه درخواست قرارداد استفاده کنید .

*در بخش های مختلف مانند تامین مالی ، بازارگردانی ، امور مالیاتی و وکالتی و ... نیاز به ادامه کار توسط مشاور میباشد که از طریق ثبت درخواست قرارداد ، ادامه مراحل پیش خواهد رفت .

پروفایل مشاور :

-در این  قسمت میتوانید ساعت هایی که در طول شبانه روز مشاورها آنلاین هستند و امکان پاسخگویی دارند را مشاهده نمایید .

نکته : در بعضی موارد در صورت  وجود مشکل که مشاوران قادر به پاسخگویی در ساعت اعلام شده نباشند ، امکانی فراهم شده که چراغ خود را قرمز نموده و آفلاین باشند .

-امکان مشاهده سوابق تحصیلی و شغلی مشاوران و کارشناسان به طور کامل. (با استفاده از این قسمت میتوانید اطلاعات مفیدی در ارتباط با مشاور به دست آورید )

گام سوم : شارژ پنل  حساب کاربری خود

برای ارتباط با مشاور میبایست پنل خود را شارژ نمایید .

در صورت آنلاین بودن مشاور با انتخاب هریک از تعرفه ها در پروفایل مشاور میتوانید پنل خود را به اندازه همان پکیج یا با وارد نمودن مبلغ مورد نظر خود شارژ نمایید  و سپس روی گزینه تماس کلیلک کنید .

گام چهارم : تماس با مشاور

کلیک روی آیکون تماس

 

هدف مــانا بــورس آگاهی بخشی ،  حفظ سرمایه و سرمایه گذاری درست و مطمئن است .

با مــانا بــورس  به وسعت فکر ، فکر کن

نویسنده : ادمین سایت 20 آذر 1401
لوگو فوتر